ulalala bila jenguk blog kengkawan, seronok baca coretan depa. umah aku ni je yg dah berminggu2 tak di update.aku dah tiga minggu bekerja dan sem baru dah bermula.lepas balik bercuti sebelum kelas bermula, aku kena demam panas, sakit urat seme emmm mcm dah kat 100thn dah umur aku.jumpa doktor 2 kali. memula doktor suspect denggi..tapi bukan denggi katanya sebab tahap kepanasan demam aku menurun, cuma batuk dan sakit seluruh badan tak kebah2.

sakit2 juge, keje2 juge..selama 3 minggu aku tak sihat tu....aku MC sehari jek.doktor tanya, `nak MC tak?'ambik la 2 hari ye. aku jwp `takyah la doktor'.dedikasi le kononnye he he he.susah la kelas baru mula, nak cuti pun susah atiiii.kengkawan pun ramai juge yg demam bila aku dah sembuh.ramai juge tanya, napa selalu sgt sakit ni....aku sambil senyum menjawab, umur makin muda camni ler....aku sebenarnye tak cukup bercuti haritu he he he.

baru je sem baru bermula, dah mcm2 kena settle, uhh dgn marking dah bermula...hari ni jek aku rasa letih jek mark quiz paper ni.tapi nengok peta2 yg anak murid aku lukis...best plak, mencuit hati he he he.....peta malaysia ada yg rupa mcm peta canada he he he...gurau jek.ni dah kena settle seme segala urusan kerja lagi2 minggu depan wakil dr MQA (LAN) nak mai sini...peghhh....aku mula la berangan bila la nak cuti lagiii niiiiiii.
ni pun rehat jap dr marking papers tuh.Yang penting, moga aku diberi kesihatan yang baik oleh Allah supaya dpt melakukan kerja dan kehidupan harian dgn berkualiti. Aamiin.

doktor kata aku kurang eksesais.ye la, keje dgn program...tak cukup rehat dulu..nak eksesais pun tak sempat(malas pun ada ha ha ha).then, aku pulak dah kena say no pada aktiviti hiking sebab dah tak larat la.ini pun dinasihati oleh ayah aku dan juga penasihat gym aku.cayalah...aku pun tak sangka aku pi sign up kelas gym tuh....ala2 jacky chan di pyramid tuh.gym yg ada di tempat keje pun tak pernah aku kunjungi he he he. tujuan aku satu jek utk mengembalikan stamina aku dan jaga kesihatan he he he.minggu depan la aku sambung balik aktiviti tuh....dah cukup sebulan aku join kelas intensif nanti, bolehla aku join kelas boxing ala2 jackie chan...wachaaaa

date Thursday, July 17, 2008

1 comments to “emmm...letihnyeeer”

  1. ummzaid
    July 18, 2008 at 9:42 PM

    haha...go go khaulah..

    anak murid tu dah bg bayang2an nak ke canada sbb tu la... hehe...

smile always...

smile always...

SHOP ON LINE

SANTAPAN UNTUK HARI RAYA, TEMPAHAN KEK & COOKIES (HOME MADE).
*tempahan dibuka -
Tart Nenas (berbentuk hati) - RM22 - 50 biji

(guna burter/mentega)

Kek Lapis Sarawak (home made) :
Set Deluxe : 1 biji (1/2 kg) - RM28.
Pembelian untuk 5 biji ke atas - RM25 tiap satu kek
Juga untuk penghantaran di luar KL dan selangor.
Tempahan atau pertanyaan :

email : shima_cute@yahoo.com

sample juga boleh dihantar.

Kek Lapis Bluberry – perasa bluberry dan cheese

Kek Lapis Chocolate Almond –coklat, pandan dan almond
Kek Lapis Sweet & Sour – perasa pandan dan masam manis

Kek Lapis Chocolate Orange – perasa coklat dan limau

Kek Lapis Chocolate Vanila – perasa coklat dan vanila

Kek Lapis Horlicks – perasa pandan,strawberry dan vanila

Kek Lapis Stawberry – perasa strawberry dan vanila

Kek Lapis Tembikai – perasa vanilla, pandan dan stawberry

Kek Lapis Pandan – perasa pandan

Kek Lapis Keladi – perasa keladi dan vanila


Set Premium
1 biji – 700gm
*harga promosi = RM36
(harga pasaran = RM46-48)
Antara kek lapisnya adalah;

Kek Lapis Buah Campuran – perasa vanilla dan buah campuran
Kek Lapis Chocberry – perasa strawberry, coklat dan vanilla (corak batik)
Kek Lapis Vanilaberry – perasa berry dan vanilla (bercorak dam)
Kek Lapis Roll – perasa strawberry, vanilla (corak batik)
Kek Lapis Cadbury – perasa vanilla dan coklat

Kek Lapis Prune – perasa pandan dan prune
Kek Lapis Cheese – perasa coklat, vanilla, cheese

Kek Lapis Rempah – perasa rempah tradisional

KEK LAPIS SARAWAK- HOME MADE - UTK SANTAPAN HARI RAYA

KEK LAPIS SARAWAK- HOME MADE - UTK SANTAPAN HARI RAYA
Tempahan dibuka Sehingga Seminggu Berpuasa

HOMEMADE TART (TART NENAS/BLUBERRY)

HOMEMADE TART (TART NENAS/BLUBERRY)
TEMPAHAN DIBUKA

Manis-manis kek cekelat, manis lagi senyumanmu

Manis-manis kek cekelat, manis lagi senyumanmu