Hari ni adalah hari kedua kes mahakmah syariah dalam kelas aku.So pagi ni aku tak sbhr dah nak nengok sambungan cerita dan gaya lakonan masing2 yg hebat gitu. Paling penting, ia kaan memberi pengalamaman dan pengetahuan yg berguna utk mereka (dan aku juge) :)

*okeh wa pi kelas dulu..nanti wa sambung kat sini lepas ni.

date Wednesday, November 12, 2008

4 comments to “Kes M.S kedua....”

  1. farahhanani
    November 16, 2008 at 4:55 AM

    eh mase kitorg takde pon/ mana aci miss shimah !! heheh.

  1. Purple Crayon
    November 17, 2008 at 8:14 AM

    aci aci buka pintu hehehe...masa korang dulu, takyah berdebat2 ni mmg hari2 pun jadi kelas debat.Akmal dan Ali selalu jadi juara hehehe.

  1. Anonymous
    November 24, 2008 at 2:33 AM

    sy pun nk debat jugak lah... :)

  1. Purple Crayon
    November 24, 2008 at 8:05 AM

    sila2lah, nak debat cara zaman melayu melaka pun bleh kena siap samping dan tenggolok tuk jejaka dan wanita lak just berbaju kurung songket..hehehe....cekodok dan teh tarik kena bawak sendiri la yer :)

smile always...

smile always...

SHOP ON LINE

SANTAPAN UNTUK HARI RAYA, TEMPAHAN KEK & COOKIES (HOME MADE).
*tempahan dibuka -
Tart Nenas (berbentuk hati) - RM22 - 50 biji

(guna burter/mentega)

Kek Lapis Sarawak (home made) :
Set Deluxe : 1 biji (1/2 kg) - RM28.
Pembelian untuk 5 biji ke atas - RM25 tiap satu kek
Juga untuk penghantaran di luar KL dan selangor.
Tempahan atau pertanyaan :

email : shima_cute@yahoo.com

sample juga boleh dihantar.

Kek Lapis Bluberry – perasa bluberry dan cheese

Kek Lapis Chocolate Almond –coklat, pandan dan almond
Kek Lapis Sweet & Sour – perasa pandan dan masam manis

Kek Lapis Chocolate Orange – perasa coklat dan limau

Kek Lapis Chocolate Vanila – perasa coklat dan vanila

Kek Lapis Horlicks – perasa pandan,strawberry dan vanila

Kek Lapis Stawberry – perasa strawberry dan vanila

Kek Lapis Tembikai – perasa vanilla, pandan dan stawberry

Kek Lapis Pandan – perasa pandan

Kek Lapis Keladi – perasa keladi dan vanila


Set Premium
1 biji – 700gm
*harga promosi = RM36
(harga pasaran = RM46-48)
Antara kek lapisnya adalah;

Kek Lapis Buah Campuran – perasa vanilla dan buah campuran
Kek Lapis Chocberry – perasa strawberry, coklat dan vanilla (corak batik)
Kek Lapis Vanilaberry – perasa berry dan vanilla (bercorak dam)
Kek Lapis Roll – perasa strawberry, vanilla (corak batik)
Kek Lapis Cadbury – perasa vanilla dan coklat

Kek Lapis Prune – perasa pandan dan prune
Kek Lapis Cheese – perasa coklat, vanilla, cheese

Kek Lapis Rempah – perasa rempah tradisional

KEK LAPIS SARAWAK- HOME MADE - UTK SANTAPAN HARI RAYA

KEK LAPIS SARAWAK- HOME MADE - UTK SANTAPAN HARI RAYA
Tempahan dibuka Sehingga Seminggu Berpuasa

HOMEMADE TART (TART NENAS/BLUBERRY)

HOMEMADE TART (TART NENAS/BLUBERRY)
TEMPAHAN DIBUKA

Manis-manis kek cekelat, manis lagi senyumanmu

Manis-manis kek cekelat, manis lagi senyumanmu