Khamis lepas Ina dtg bermalam di umah aku selepas habis kursus dia kat Shah Alam.lepas makan masing2 nampaknye keletihan, berbual2 kejap je lepas solat tu masing2 dah dibuai mimpi.esok paginya Ina sempat hantar aku ke opis sebelum bergerak ke UIA. sempat le jugak aku merasa naik keta baru dia tuh :). Ptg tu aku dpt call dp Ina katanya kak su menjemput makan mlm kat umah dia di Puncak Alam. Maka lepas isyak aku pun tunggu Ina kat dpn Piramid dan bergerak ke sana naik teksi.Nampaknya Ina tak berani nak drive kat kl ni selepas dah bertahun dia tinggal tempat ni.Sampai di Klang Sentral (lamanya aku tak ke kelang), ni firt time aku kat stesyen bas yg baru la bagi aku, abg din dtg amik kami. Sampai di umah, Kak su dah pun menyajikan makanan emm..tq kak su bnyknye makanan.Sampai tertidur dah farah menunggu kami. cadangnya esok pagi2 tuh aku akan balik ke sunway dan ina akan ke UIA pack barang2 dia sebelum bertolak balik ke Ganu.Rupenye plan dah jadi lain.

Lepas breakfast kat umah kak Su, kami singgah ke umah kak Ani (kakak kak Su) untuk bertanyakan khabar. Kak ani yang kehilangan anak tunggalnya dlm kemalangan bulan lepas kelihatan ceria menerima kedatangan kami.Kak ani pun dah kelihatan sihat berbanding masa lawat beliau di hospital dulu. Dalam berbual2 tuh kak ani menunjukkan gambar Asyraf ketika membuat umrah sebulan sebelum kemalangan tu berlaku.Sayu aku rasa bila kak Ani mula mengeluarkan air mata bila menceritakan orang yg terlibat dlm terjadinya kemalangan ni tak ada pun dtg atau contact bertanyakan khabar.Kereta ni telah keluar simpang tanpa memberi isyarat dan masuk ke tengah jalan dan bertembung dgn lori. Then, lori ini mengelak dan berlanggar dgn kereta yg dipandu Asyraf. Sebelum pulang, kak Ani sempat berpesan supaya aku dan ina rajin2 ke umah dia. Dapat merasai perasaan kak Ani skg ni. Kemudian dlm perjalanan pulang sempat kami singgah di Alam Sentral, makan, solat, makan lagi, solat, jalan2 cuma tak tidur situ je hehehe.Aku ni selama ni lalu je dpn tu, ni baru 1st time masuk dlm Alam Sentral ni. Kalau PKNS tu dah beberapa kali gak le aku pi.Lepas isyak, kak su dan abg din hantar aku balik umah. Tq kak su dan abg din. Rasa letih tapi happy bila dpt jumpa shbt2 yg dah lama tak bertemu, sembang2 berkongsi cerita. Nampaknye aku kena bnyk bersosial skg ni hehehe.Bersosial bg aku ialah jumpa kwn2 makan2 lepak2 :).

p/s: sempat la aku dibawa jalan2 kat Puncak Alam tu...walau rasa jauh sgt nak ke situ tp ada rasa damai dlm kwsn perumahan tu. sempat le jugak masuk kampus baru UITM di Puncak Alam tu, masih baru dan bestnye ada bangunan kaler purple hehee. Moga dapat bertemu lagi dgn shbt2.

date Monday, November 9, 2009

0 comments to “re-union lagi...”

smile always...

smile always...

SHOP ON LINE

SANTAPAN UNTUK HARI RAYA, TEMPAHAN KEK & COOKIES (HOME MADE).
*tempahan dibuka -
Tart Nenas (berbentuk hati) - RM22 - 50 biji

(guna burter/mentega)

Kek Lapis Sarawak (home made) :
Set Deluxe : 1 biji (1/2 kg) - RM28.
Pembelian untuk 5 biji ke atas - RM25 tiap satu kek
Juga untuk penghantaran di luar KL dan selangor.
Tempahan atau pertanyaan :

email : shima_cute@yahoo.com

sample juga boleh dihantar.

Kek Lapis Bluberry – perasa bluberry dan cheese

Kek Lapis Chocolate Almond –coklat, pandan dan almond
Kek Lapis Sweet & Sour – perasa pandan dan masam manis

Kek Lapis Chocolate Orange – perasa coklat dan limau

Kek Lapis Chocolate Vanila – perasa coklat dan vanila

Kek Lapis Horlicks – perasa pandan,strawberry dan vanila

Kek Lapis Stawberry – perasa strawberry dan vanila

Kek Lapis Tembikai – perasa vanilla, pandan dan stawberry

Kek Lapis Pandan – perasa pandan

Kek Lapis Keladi – perasa keladi dan vanila


Set Premium
1 biji – 700gm
*harga promosi = RM36
(harga pasaran = RM46-48)
Antara kek lapisnya adalah;

Kek Lapis Buah Campuran – perasa vanilla dan buah campuran
Kek Lapis Chocberry – perasa strawberry, coklat dan vanilla (corak batik)
Kek Lapis Vanilaberry – perasa berry dan vanilla (bercorak dam)
Kek Lapis Roll – perasa strawberry, vanilla (corak batik)
Kek Lapis Cadbury – perasa vanilla dan coklat

Kek Lapis Prune – perasa pandan dan prune
Kek Lapis Cheese – perasa coklat, vanilla, cheese

Kek Lapis Rempah – perasa rempah tradisional

KEK LAPIS SARAWAK- HOME MADE - UTK SANTAPAN HARI RAYA

KEK LAPIS SARAWAK- HOME MADE - UTK SANTAPAN HARI RAYA
Tempahan dibuka Sehingga Seminggu Berpuasa

HOMEMADE TART (TART NENAS/BLUBERRY)

HOMEMADE TART (TART NENAS/BLUBERRY)
TEMPAHAN DIBUKA

Manis-manis kek cekelat, manis lagi senyumanmu

Manis-manis kek cekelat, manis lagi senyumanmu