Ikut cerita abah, aku pada jam 10.45 malam samada mengikut tarikh omputih iaitu hari ini atau tarikh 12 rabiul awal yang lalu adalah detik yang menggembirakan abah dan mak.bila abah ckp lagi ungkapan tu dlm sms malam semalam dan pagi tadi masa ckp dalam tipon...buat aku sebak.
bukan sebab usia yg bertambah...aku tetap rasa muda seperti biasa hehehe,bukan sebab takdak hadiah kereta `lamborghini' untuk aku tapi terkenangkan jasa abah dan mak sehingga aku membesar dgn sihat (bertambah2 la sihat dan bulat hehehe) dan belajar erti kehidupan melalui kasih sayang yang diberikan.Dalam tipon tadi kata abah, nak bercuti2 mesia sebagai hadiah utk aku..iatu ke MAHA bulan november nanti. Hehehe.Tu kira hadiah tuk mak aku la tuh.Mak aku dah book nak dtg ke kl ni utk ke situ lagi.aku pun tak perasan info ni yg katanya ada dlm berita kat tv.

Thank you abah dan mak.Moga Allah melimpahi RahmatNya kpd abah dan mak di dunia dan akhirat.Aamiin.
Sampai opis pagi ni, nampak sekeping kad kecil kaler pink atas k.b p.c aku ni.Tq Susan.Muda2 ni ada jugak dapat kad yer.Tq jugak Yeng dan Susan sebab hadiahkan aku lawatan ke restoran arab ptg nanti ....acara makan2 hehehee.

Ada orang dpt hadiah kek harijadi.Macam satu kemestian pd sesetengah orang.

Ada org suka memberi atau happy bila dpt hadiah teddy bear.Err aku nak gak satu hehehe. P/s: tenkiu B.fung,dpt gak tedy bear kecik tadi hehehe.


Pada aku kalau dpt hadiah dan pemberian itulah bonus untukku dlm kehidupan.Yang paling berharga ialah kasih sayang dan doa untukku.:). Moga kehidupan kita semua lebih baik dp semalam. Apa yang penting?Kerjasamaaa.Hehehe.
Moga kita tetap dalam golongan yang bersyukur dan mendapat Rahmat dan perlindungan Allah di dunia dan akhirat. Aamiiin.

date Wednesday, March 31, 2010

6 comments to “detik 10.45 malam...”

  1. shazanaosman
    March 31, 2010 at 8:59 AM

    selamat hari lahir miss p.c

  1. Tirana
    March 31, 2010 at 8:59 AM

    Harijadi ke hari ni? Selamat hari jadi..moga dirahmati Allah di dunia dan lebih2 lagi di akhirat...

    Bertambah umur hanya pada angka...tapi hati dan fikiran tetap muda..hehehe

  1. IKRAB family
    March 31, 2010 at 9:58 AM

    Tq kak Tirana for the wish and doa.Amiin.
    Yer tetap muda, kadang2 terlupa umur berapa ahaks.

    Tq Sahazana, for the wish :).Comel baby tuh ;)
    p.c.

  1. IKRAB family
    March 31, 2010 at 9:59 AM

    Kak Tirana, harini b.day ikut kalendar omputih :)
    p.c.

  1. Kunang-Kunang
    April 1, 2010 at 9:35 AM

    Happy birthday shima. Wah wish dalam bahasa omputih. Tak aper, niatnya sama.

    Semoga shima terus bahagia dan dikurniakan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki.

  1. IKRAB family
    April 1, 2010 at 9:48 AM

    Amiin. Terima kasih akak atas doa pd saya.
    Moga akak sekeluarga dan shbt2 kat sini semuanya sihat dan dimurahkan rezekei juga.Amiiin.
    p.c.

smile always...

smile always...

SHOP ON LINE

SANTAPAN UNTUK HARI RAYA, TEMPAHAN KEK & COOKIES (HOME MADE).
*tempahan dibuka -
Tart Nenas (berbentuk hati) - RM22 - 50 biji

(guna burter/mentega)

Kek Lapis Sarawak (home made) :
Set Deluxe : 1 biji (1/2 kg) - RM28.
Pembelian untuk 5 biji ke atas - RM25 tiap satu kek
Juga untuk penghantaran di luar KL dan selangor.
Tempahan atau pertanyaan :

email : shima_cute@yahoo.com

sample juga boleh dihantar.

Kek Lapis Bluberry – perasa bluberry dan cheese

Kek Lapis Chocolate Almond –coklat, pandan dan almond
Kek Lapis Sweet & Sour – perasa pandan dan masam manis

Kek Lapis Chocolate Orange – perasa coklat dan limau

Kek Lapis Chocolate Vanila – perasa coklat dan vanila

Kek Lapis Horlicks – perasa pandan,strawberry dan vanila

Kek Lapis Stawberry – perasa strawberry dan vanila

Kek Lapis Tembikai – perasa vanilla, pandan dan stawberry

Kek Lapis Pandan – perasa pandan

Kek Lapis Keladi – perasa keladi dan vanila


Set Premium
1 biji – 700gm
*harga promosi = RM36
(harga pasaran = RM46-48)
Antara kek lapisnya adalah;

Kek Lapis Buah Campuran – perasa vanilla dan buah campuran
Kek Lapis Chocberry – perasa strawberry, coklat dan vanilla (corak batik)
Kek Lapis Vanilaberry – perasa berry dan vanilla (bercorak dam)
Kek Lapis Roll – perasa strawberry, vanilla (corak batik)
Kek Lapis Cadbury – perasa vanilla dan coklat

Kek Lapis Prune – perasa pandan dan prune
Kek Lapis Cheese – perasa coklat, vanilla, cheese

Kek Lapis Rempah – perasa rempah tradisional

KEK LAPIS SARAWAK- HOME MADE - UTK SANTAPAN HARI RAYA

KEK LAPIS SARAWAK- HOME MADE - UTK SANTAPAN HARI RAYA
Tempahan dibuka Sehingga Seminggu Berpuasa

HOMEMADE TART (TART NENAS/BLUBERRY)

HOMEMADE TART (TART NENAS/BLUBERRY)
TEMPAHAN DIBUKA

Manis-manis kek cekelat, manis lagi senyumanmu

Manis-manis kek cekelat, manis lagi senyumanmu