Hanya kepada Mu, ya Allah kami memohon petunjuk dan pertolongan.Berilah kekuatan kepada mereka yang diberi ujian ini dan bukakanlah pintu hati mereka yang berkuasa untuk memberi pertolongan yang sewajarnya. Selain daripada kuasa,tangan dan suara marilah kita bersama2 berdoa solat hajat bersama2 untuk saudara seIslam kita di sana.Di sebalik keperitan dan kesedihan yg melanda saudara Muslim di sana mereka juga diberi kenikmatan dalam merasai erti jihad dan syahid sebenar jika segalanya ikhlas di jalan Allah.

date Thursday, January 8, 2009

8 comments to “SEJARAH YANG DICIPTA DAN TERCIPTA .....”

  1. kzeem
    January 8, 2009 at 11:38 PM

    ameen..

  1. Purple Crayon
    January 9, 2009 at 8:25 AM

    ameen.May Allah Bless us and all people especially Muslims in Pazlestine and in the world.

  1. benludin
    January 10, 2009 at 12:51 PM

    akhir zaman..the truth will come..Islam is the winner

  1. Purple Crayon
    January 11, 2009 at 9:00 AM

    yea...however, before we gain the real victory.....we will recieve a popular award as `dis-united/un-united' nation especially those countries that are really rich and powerful (supposely).what a shame!

  1. benludin
    January 12, 2009 at 2:42 PM

    itula antara hikmahnya
    la ni dah mula boikot memboikot
    kemungkinan jualan dari usahawan/produk islam meningkat...insyaallah...

    err...boikot? kat depan ni ada nescafe ,nunggu masa nak dihirup...hehe

  1. Purple Crayon
    January 12, 2009 at 3:35 PM

    boikot tu mmg dpt melumpuhkan ekonomi zionist tu klu semua bertindak dr awal kan tp ada beberapa yg kena fikir dan kajisemula, KFC dan lain2 dah lama kat sini, klu bokiot mengejut, pe jadi pd org2 kit ayg mencara rezeki halal kat situ?isk hp nokia aku ni cemane uwaaaa.aku mmg alu2kan produk Islam.hang gantikanlah nescafe dgn kopi pak man,terkenal kat kg aku zaman2 berzaman .....peghhhh :)

  1. kzeem
    January 13, 2009 at 7:52 AM

    tu maknanya sistem globalisasi dorang dah menjadi dah berjaya..sampai kita nak boikot pun tak boleh..eh, boleh kot kalau betul2 nak laa...ye tak?

  1. Purple Crayon
    January 13, 2009 at 10:37 AM

    ye sebenarnya boleh klu mulakan dgn diri kita.tapi brng yg dah ada takkan nak buang kut.so saya tak mo dah la beli nokia lps ni, yg lama kena la pakai kan.:).tak dinafikan bangsa jews ni kan bijak dlm bisnes dan produk ni berabad dah apatah lagi bijak memutar belit.yg zionist ni yg kurang ajarannye.

smile always...

smile always...

SHOP ON LINE

SANTAPAN UNTUK HARI RAYA, TEMPAHAN KEK & COOKIES (HOME MADE).
*tempahan dibuka -
Tart Nenas (berbentuk hati) - RM22 - 50 biji

(guna burter/mentega)

Kek Lapis Sarawak (home made) :
Set Deluxe : 1 biji (1/2 kg) - RM28.
Pembelian untuk 5 biji ke atas - RM25 tiap satu kek
Juga untuk penghantaran di luar KL dan selangor.
Tempahan atau pertanyaan :

email : shima_cute@yahoo.com

sample juga boleh dihantar.

Kek Lapis Bluberry – perasa bluberry dan cheese

Kek Lapis Chocolate Almond –coklat, pandan dan almond
Kek Lapis Sweet & Sour – perasa pandan dan masam manis

Kek Lapis Chocolate Orange – perasa coklat dan limau

Kek Lapis Chocolate Vanila – perasa coklat dan vanila

Kek Lapis Horlicks – perasa pandan,strawberry dan vanila

Kek Lapis Stawberry – perasa strawberry dan vanila

Kek Lapis Tembikai – perasa vanilla, pandan dan stawberry

Kek Lapis Pandan – perasa pandan

Kek Lapis Keladi – perasa keladi dan vanila


Set Premium
1 biji – 700gm
*harga promosi = RM36
(harga pasaran = RM46-48)
Antara kek lapisnya adalah;

Kek Lapis Buah Campuran – perasa vanilla dan buah campuran
Kek Lapis Chocberry – perasa strawberry, coklat dan vanilla (corak batik)
Kek Lapis Vanilaberry – perasa berry dan vanilla (bercorak dam)
Kek Lapis Roll – perasa strawberry, vanilla (corak batik)
Kek Lapis Cadbury – perasa vanilla dan coklat

Kek Lapis Prune – perasa pandan dan prune
Kek Lapis Cheese – perasa coklat, vanilla, cheese

Kek Lapis Rempah – perasa rempah tradisional

KEK LAPIS SARAWAK- HOME MADE - UTK SANTAPAN HARI RAYA

KEK LAPIS SARAWAK- HOME MADE - UTK SANTAPAN HARI RAYA
Tempahan dibuka Sehingga Seminggu Berpuasa

HOMEMADE TART (TART NENAS/BLUBERRY)

HOMEMADE TART (TART NENAS/BLUBERRY)
TEMPAHAN DIBUKA

Manis-manis kek cekelat, manis lagi senyumanmu

Manis-manis kek cekelat, manis lagi senyumanmu