hari ni tarikh Malaysia merdeka....
hari ni aku sampai di sunway dp kg....
hari ni akhir cuti tuk minggu ni...
hari ni dah 10 hari kita berpuasa.....(betulkan)
hari ni dah 10 hari dapat kita bertarawikh dan bertadarus
hari ni aku dgr berita mcm2 yg mengejutkan tak mengejutkan di dada telebisen (tv).....
Merdekaaaaa semalam,
Harga petrol diumumkan hari ini.... ada yg dikekalkan harga ada yg naik....emmm

hari ni aku rasa letih dan dah mula letih....meimikirkan hari2 esok....
hari ni aku dah mula nampak betapa harga barang2 semua kan melambung naik walaupun sebelum nidahpun dilambung2 kan naik,
hari ni aku baca akhbar di kosmo tak abis2 lagi kes yang menggelemerkan bnyk pihak terutamanya JAIP dan Mahkamah Syariah Pahang walaupun aku rasa depa tak perlu glemer seperti ini
seperti gelemernya kes2 yang tidak membanggakan yg berlaku tiap tahun selepas detik 12.01
mlm selepas teriakan merdeka....nampaknye semalam di tv menyeru kita menunaikan solat hajat.....:)
hari ini bermulanya bulan baru....hanya beberapa hari lagi dah nak raya...maka cepatlah Ramadhan akan meninggalkan kita....

Moga hari ini lebih baik dp semalam dan akan membawa kita menjadi lebih baik esok dan akan datang.Amiiin.

date Monday, August 31, 2009

7 comments to “Tanggal 31ogos...”

  1. shazanaosman
    September 1, 2009 at 2:53 AM

    aa..meeeeeeennnn...:)

  1. IKRAB family
    September 1, 2009 at 5:56 AM

    amiin..
    p.c.

  1. INTAN RH
    September 1, 2009 at 8:05 AM

    Disamping diseru tunaikan solat hajat, ada gak terselit 1-2 berita psl gejala sosial, muda-mudi kena tgkap, subuh br bebas.. :[

    Semlm dah berlalu, takkan bisa diubah. Pandang ke dpn. moga kita jd lebih baik. Amin.

  1. kz
    September 1, 2009 at 10:27 AM

    harga minyak baru sempena merdeka.. :)

  1. Anonymous
    September 1, 2009 at 12:55 PM

    intan....aminnn.moga kesejahteraan dan Rahmat Allah sentiasa bersama kita semua sekeluarga.

    kak zeem, sempena puasa, Merdeka, nanti raya pulak, then deepavali plak ....hehehe....lama2 sebiji telur ayam pun rm1 kut.
    p.c.

  1. benludin
    September 1, 2009 at 4:08 PM

    nama jeh merdeka...nak baca majalah kartun pun susah!

    haha

  1. Anonymous
    September 1, 2009 at 4:16 PM

    hehehe....kartun dah terlebih merdeka.ada org takut dgn kemerdekaan kartun tu hahaha.
    hang dah dpt ka koleksi kartun tuh?
    p.c.

smile always...

smile always...

SHOP ON LINE

SANTAPAN UNTUK HARI RAYA, TEMPAHAN KEK & COOKIES (HOME MADE).
*tempahan dibuka -
Tart Nenas (berbentuk hati) - RM22 - 50 biji

(guna burter/mentega)

Kek Lapis Sarawak (home made) :
Set Deluxe : 1 biji (1/2 kg) - RM28.
Pembelian untuk 5 biji ke atas - RM25 tiap satu kek
Juga untuk penghantaran di luar KL dan selangor.
Tempahan atau pertanyaan :

email : shima_cute@yahoo.com

sample juga boleh dihantar.

Kek Lapis Bluberry – perasa bluberry dan cheese

Kek Lapis Chocolate Almond –coklat, pandan dan almond
Kek Lapis Sweet & Sour – perasa pandan dan masam manis

Kek Lapis Chocolate Orange – perasa coklat dan limau

Kek Lapis Chocolate Vanila – perasa coklat dan vanila

Kek Lapis Horlicks – perasa pandan,strawberry dan vanila

Kek Lapis Stawberry – perasa strawberry dan vanila

Kek Lapis Tembikai – perasa vanilla, pandan dan stawberry

Kek Lapis Pandan – perasa pandan

Kek Lapis Keladi – perasa keladi dan vanila


Set Premium
1 biji – 700gm
*harga promosi = RM36
(harga pasaran = RM46-48)
Antara kek lapisnya adalah;

Kek Lapis Buah Campuran – perasa vanilla dan buah campuran
Kek Lapis Chocberry – perasa strawberry, coklat dan vanilla (corak batik)
Kek Lapis Vanilaberry – perasa berry dan vanilla (bercorak dam)
Kek Lapis Roll – perasa strawberry, vanilla (corak batik)
Kek Lapis Cadbury – perasa vanilla dan coklat

Kek Lapis Prune – perasa pandan dan prune
Kek Lapis Cheese – perasa coklat, vanilla, cheese

Kek Lapis Rempah – perasa rempah tradisional

KEK LAPIS SARAWAK- HOME MADE - UTK SANTAPAN HARI RAYA

KEK LAPIS SARAWAK- HOME MADE - UTK SANTAPAN HARI RAYA
Tempahan dibuka Sehingga Seminggu Berpuasa

HOMEMADE TART (TART NENAS/BLUBERRY)

HOMEMADE TART (TART NENAS/BLUBERRY)
TEMPAHAN DIBUKA

Manis-manis kek cekelat, manis lagi senyumanmu

Manis-manis kek cekelat, manis lagi senyumanmu